5.05.2014

Frywolitka letnia Renulkowa

To chyba zaraźliwe, przystąpiłam i ja do wspólnego dziergania z Renulkiem.
klik
A skoro serwetka letnia, wybrałam kordonek Limol w kolorze ... no właśnie, zależnie od oświetlenia jest to kolor albo łososiowy albo koralowy.
Chwalę się : rządek 2, i skończony rządek 4.
Przy okazji szukania czółenek znalazłam inną, zaczętą chyba ponad dwa lata temu, której został teoretycznie tylko jeden rządek,skończę w tak zwanym międzyczasie :)
Pozdrawiam wszystkich i dziękuję za odwiedziny.

9 komentarzy:

  1. Chętnie będą podpatrywać postępy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny kolor i misterna robótka :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Serwetka wyglada uroczo. Ja też ją supłam.

    OdpowiedzUsuń
  4. W takim kolorze z pewnością będzie prezentować się niezwykle :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. też ją dziergam,prawda że to uzależnia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uzależnienie na pewno. Ale miłe i nieszkodliwe :)

      Usuń
  6. Pięknie dziękuję za miłe komentarze :)
    Fajnie jest wspólnie robić jakieś arcydzieło.

    OdpowiedzUsuń
  7. I am working on this doily too! you are doing a very nice job!

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za miłe słowa :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.