6.01.2013

Witam w Nowym Roku.

Dość narzekania, milczenia, dość obijania się, pora powrócić do świata zakręconych pozytywnie.
Nie pochwaliłam się jeszcze prezentem, jaki był pod choinką, mój mikołaj ostatnio ma ułatwione zadanie, kupuje mi prezenty tematyczne.
Moja "świecowa" kolekcja ciągle się powiększa.
 

Dla lepszego wyobrażenia wielkości postawiłam pudełko zapałek i buteleczkę lakieru do paznokci.Oczywiście jak to u mnie, kolory przekłamane, w oryginale czerwony jest pięknie czerwony, naprawdę :)

11 komentarzy:

  1. Nigdy nie widziałam takich świeczek :)
    Będziesz je palić, czy to ozdoby do kolekcji?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To do kolekcji, szkoda by było takie cuda spalić.
      Zbieractwo zaczęłam kilka lat temu, mam kilka naprawdę ślicznych świec.

      Usuń
  2. Jeju, pierwszy raz coś takiego widzę, super!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śmieszne takie świeczuszki :) Ale pełne uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie pomysłowe świeczuszki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Orginalne i pomysłowe pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  6. Świeczki bardzo ciekawe, nie widziałam takich :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne świeczki,bardzo oryginalne:)))Pozdrawiam ciepło:)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Świeczki fantastyczne, też nie widziałam takich w sprzedaży
    pozdrawiam Małgorzata:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapraszam do mnie po wyróżnienie

    OdpowiedzUsuń
  10. Niesamowite ! aż nie umiem uwierzyć, że to takie maleńkie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.